среда, 23. септембар 2009.

Nakit

Izradom nakita sam pocela da se bavim zahvaljujuci mojoj ćeri. Radeći sve i svasta, zarazila sam i svoju decu kreativnim aktivnostima. Sin, kao stariji, vrlo lako je savladavao nove tehnike, ali Jana je uglavnom gledala i u startu se povlacila, jer ga nije mogla stici. Razmisljajuci sta bi njoj bilo interesantno, a da nema konkurenta u bratu, setila sam se perlica. Nekada sam se i ja njima ludo zabavljala i vredelo je probati. To je bila ljubav na prvi pogled. Naravno, trebao joj je neko da joj pokaze, objasni... I tako sam se i ja upetljala u celu pricu.
A Jana, napokon je imala nesto svoje gde je mogla da uziva, radi, a bogami i da se pohvali.

Zahvaljujuci nasim drugaricama sa foruma otkrile smo nove tehnike i materijale, i uzivamo u novim kreacijama


1 коментар: